آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان اولین کنگره سراسری پزشکی ورزشی کشور

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان اولین کنگره سراسری پزشکی ورزشی کشور
برای نخستین بار در کشور،‌ کنگره سراسری پزشکی ورزشی با هدف اشاعه و توسعه مباحث پزشکی ورزشی و با حضور سه هزار پزشک از سراسر کشور توسط انجمن پزشکان ورزشی ایران در اوایل آذرماه سال جاری در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری اولین کنگره سراسری پزشکی ورزشی، سه هزار پزشک از سراسر کشور و به همت انجمن پزشکی ورزشی ایران ، در دوره های تخصصی پزشکی ورزشی کشور، تغذیه ومکمل ها، آسیب ها و فوریتها و دوره کامل طب کار آموزش خواهند دید و نسبت به اخذ مدارک و امتیازات باز آموزی نایل خواهند شد.
گفتنی است با مساعدت انجمن پزشکان ورزشی ایران و با تعامل و همکاری شایسته مراکزی چون سازمان نظام پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران، کنگره سراسری پزشکی ورزشی نسبت به ارائه امتیاز بازآموزی به پزشکان حاضر در کلاس ها و دوره های باز آموزی مبادرت نموده به نحوی که امتیاز بازآموزی مدون این کنگره به بالاترین میزان امتیاز در تاریخ برگزاری کنگره های پزشکی کشور ارتقا یافته و از این حیث  جایگاه ممتازی رابه کنگره سراسری پزشکی ورزشی ارمغان بخشیده است.
شایان ذکر است نخستین کنگره سراسری پزشکی ورزشی طی روزهای پنجم تا هشتم آذرماه سال جاری در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.
۲۹ آبان ۱۳۸۷ ۱۱:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید