جهت حضور در رقابتهای جهانی پومسه دانشجویان: دومین مرحله اردوی تیم ملی تکواندو دانشجویان در آکادمی ملی المپیک کلید خورد

جهت حضور در رقابتهای جهانی پومسه دانشجویان:
دومین مرحله اردوی تیم ملی تکواندو دانشجویان در آکادمی ملی المپیک کلید خورد
نفرات راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی پومسه دانشجویان، اردوهای آماده سازی خود را جهت شرکت در رقابتهای جهانی این رشته از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز چهار پومسه کار جوان حاضر در اردوی تیم ملی، تمرینات خود را زیر نظر احمد اخلاقی سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند.
احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه دانشجویان در خصوص اردوهای این تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی که از بین 20 پومسه کار دعوت شده به رقابتهای انتخابی انجام شد، شش ورزشکار جواز حضور در اردو را کسب کردند.
اخلاقی در ادامه گفت: روز جمعه نیز از بین شش پومسه کار حاضر در اردو دو نفر خط خوردند تا ادامه تمرینات را با حضور چهار پومسه کار منتخب تا آغاز رقابتهای پومسه دانشجویان جهان ادامه دهیم.
مهدی جمالی، حسین بهشتی، حمید نظری و محمد خیری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی پومسه دانشجویان آقایان را تشکیل می دهند که زیر نظر احمد اخلاقی تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک و تا اعزام به رقابتهای جهانی پیگیری خواهند کرد.
بیست و هشتمین دوره رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان در رشته پومسه و در دو بخش آقایان و بانوان، طی روزهای 16 و 17 تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.
۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید