نماینده آکادمی ملی المپیک در سیزدهمین اجلاس بین المللی مشترک رؤسا و مدیران آکادمی های ملی المپیک جهان

نماینده آکادمی ملی المپیک
در سیزدهمین اجلاس بین المللی مشترک رؤسا و مدیران آکادمی های ملی المپیک جهان
سیزدهمین اجلاس بین المللی مشترک رؤسا و مدیران آکادمی های ملی المپیک جهان با حضور نماینده آکادمی ملی المپیک ایران در کشور یونان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  سیزدهمین اجلاس بین المللی مشترک رؤسا و مدیران آکادمی های ملی المپیک با موضوع "ارزش های المپیک" و"ارزش برتری" به عنوان ابزار آموزشی برگزار شد.
در این اجلاس 120 نماینده از 90 کشور دنیا حضور یافته و به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیتها و ارزشهای جنبش المپیک به ویژه ارزش "برتری" پرداختند.
محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک که به عنوان نماینده آکادمی ملی المپیک ایران در این اجلاس حضور داشت، در خصوص حاشیه این اجلاس گفت: اجلاس با حضور آقایان ایسیدوروس کوولوس، رئیس آکادمی بین المللی المپیک، کنستانتینوس جرجیادیس، رئیس افتخاری و دیونیسیس گانگاس، مدیر آکادمی بین المللی المپیک افتتاح شد.

وی همچنین به نشستهای مشترک و مذاکرات پیرامون همکاریهای آموزشی دو جانبه با کشورهای پرتقال، تاجیکستان، بنگلادش، کرواسی و فرانسه اشاره کرد و گفت: جلساتی با الیویر نیامکی رئیس بخش ورزشکاران المپیک سولیداریتی و نیز اساتید برجسته در زمینه برند، بازاریابی و مدیریت  ورزشی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و مدیران برگزار شد. 
اویسی در پایان، مهمترین اهداف شرکت در این اجلاس را اینگونه برشمرد: ارائه گزارش عملکرد آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران به IOA،  تبادل نظر و انتقال تجارب با رؤسا و مدیران سایر آکادمی ها، گزارش فعالیتها و عملکرد آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در سال 93 طی سخنرانی ارائه شد که مورد استقبال و ارزیابی حاضرین واقع شد.



اجلاس بین المللی مشترک رؤسا و مدیران آکادمی های ملی المپیک هر سال در آکادمی بین المللی المپیک، در شهر المپیای کشور یونان برگزار می شود.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید