در اردوهای آماده سازی جهت رقابتهای پومسه نوجوانان آسیا روی داد : پومسه کاران ملی پوش نوجوان تست دادند

در اردوهای آماده سازی جهت رقابتهای پومسه نوجوانان آسیا روی داد :
پومسه کاران ملی پوش نوجوان تست دادند
صبح امروز تیم ملی پومسه نوجوانان پسر با نفرات اصلی و اعزامی خود به رقابتهای قهرمانی آسیا با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پنج پومسه کار نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی پومسه نوجوانان پسر ایران که در اردوهای آماده سازی خود به جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی این رده سنی در آسیا به سر می برند، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
استاد نظری سرمربی تیم ملی پومسه نوجوانان پسر در خصوص این تیم و نفرات حاضر در اردو گفت: میانگین قدی تیم ما، یک متر و هفتاد و دو سانت است که این خیلی عالی است، ضمن اینکه همه اردونشینان در مسابقات لیگ نوجوانان حضور مستمر دارند و همگی تجربه مسابقات مهم را دارند. به عنوان مثال ما کورش بختیار را در اردو داریم که سال گذشته در رده سنی نوجوانان، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی جهان شده است.
استاد نظری در ادامه گفت: بچه ها در شرایط خوبی به سر میبرند و مطمئناً این میزان آمادگی با تمرینات منظم و بدون وقفه ای که در پیش روی خواهیم داشت  تا روز اعزام به مسابقات، بالاتر نیز خواهد رفت.
استاد نظری در پایان گفت: تیم ملی پومسه نوجوانان پسر با ترکیبی کامل در تاریخ 18 فروردین ماه 1394، یک هفته پیش از آغاز مسابقات قهرمانی پومسه نوجوانان آسیا که به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد، به این کشور اعزام خواهند شد.
۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید