صبح امروز و در اردوهای آماده سازی برای قهرمانی آسیا روی داد: بانوان هندبالیست در تستهای آمادگی جسمانی

صبح امروز و در اردوهای آماده سازی برای قهرمانی آسیا روی داد:
بانوان هندبالیست در تستهای آمادگی جسمانی
هندبالیستهای حاضر در دوازدهمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان که خود را برای رقابتهای آسیایی این رشته آماده می کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.
هندبالیستهای حاضر در دوازدهمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان که خود را برای رقابتهای آسیایی این رشته آماده می کنند،  با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 23 ورزشکار از 26 هندبالیست دعوت شده به اردوی دوازدهم تیم ملی بانوان، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
اردوی دوازدهم هندبالیستها که از امروز آغاز می شود، تا چهارم بهمن ماه در تالار هندبال فدراسیون و زیر نظر سرمربی این تیم خانم مرضیه یوسف ادامه خواهد داشت.
رقابتهای هندبال قهرمانی بانوان آسیا با حضور 9  تیم و طی روزهای 23 بهمن ماه سال جاری لغایت دوم فروردین در کشور اندونزی برگزار خواهد شد که تیم ایران در گروه نخست این رقابتها در کنار تیم های کره، ژاپن و ترکمنستان قرار دارد.
لازم به ذکر است که شرکت در رقابت های مذکور و در پی آن کسب سهمیه مطلوب، شرایط حضور تیمها را در مسابقات جهانی هندبال 2015 که در کشور دانمارگ برگزار می گردد، فراهم می نماید.
۲۸ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید