اولین کنگره مجازی المپیک

اولین کنگره مجازی المپیک
در طول 10 سال گذشته، انقلاب دیجیتال دسترسی به اطلاعات و روش های ارتباطی را از اساس دگرگون ساخته است و با کمک این تکنولوژی جدید بسیاری از مردم توانستند تا افکار خود را به راحتی به چرخش در آورند. هدف کنگره مجازی المپیک نیز همین است. اولین دوره کنگره مجازی المپیک قرار است از تاریخ 12 الی 14مهر 1388 در شهر کپنهاگ دانمارک برگزار گردد.

خانواده المپیک
تا تاریخ 11 دی 1387، اعضای خانواده المپیک دعوت می گردند تا در کنگره مجازی المپیک شرکت نمایند. هدف این کنگره جمع آوری حداکثر مقالات خانواده المپیک می باشد.
قبل از انتشار، کلیه مقالات توسط کمیته ویرایش کنگره بررسی می شود که موضوعات اصلی مقالات دریافتی را مشخص می کند. پیشنهادات و نظرات اصلی در کنگره المپیک کپنهاگ بحث و بررسی خواهد شد.
برای حضور در این کنگره، ابتدا با دبیرخانه کنگره تماس حاصل و سپس ثبت نام نمایید. در صورت تایید ثبت نام شما، می توانید مقاله خود را ارائه دهید.

عموم مردم
از هم اکنون تا تاریخ 11 دی 1387، عموم مردم دعوت می گردند تا در کنگره مجازی المپیک شرکت نمایند. مشترکین اینترنت می توانند 2 مقاله ارائه دهند که پس از جمع آوری مقالات در چارچوب تجزیه و تحلیل های آماری در سال 2009 انتخاب می گردند.
 گرایش های اصلی در متن ارسالی توسط افراد در تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، به صورت مکاتبه ای بر روی سایت IOC قابل تبادل خواهد بود.

قبل از ارسال مقاله
قبل از ارسال مقاله خود، به شما توصیه می کنیم که قوانین، فراخوان، شرایط عمومی کنگره را با دقت مطالعه نمایید زیرا حاوی مطالب بسیار مهمی در خصوص شرایط حضور و مقاله می باشند.

باتشکر از حضور شما،
دبیرخانه کنگره

اولین کنگره مجازی المپیکاولین کنگره مجازی المپیک

 

call for contributioncall for contribution

Congress RegulationsCongress Regulations

brochurebrochure

 

 

۲۵ آبان ۱۳۸۷ ۱۶:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید