به منظور کسب گواهینامه سطح یک مربیگری کشور: مربیان شنای نخبه کشور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گرد هم آمدند

به منظور کسب گواهینامه سطح یک مربیگری کشور:  مربیان شنای نخبه کشور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گرد هم آمدند
دومین کارگاه آموزشی مربیان نخبه شنای کشور از صبح روز 25 آبان ماه به مدت دو روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی المپیک و پارالمپیک این کلاس جهت بازآموزی و هماهنگی تمرینات شنای در استانها و با حضور بیش از 30 مربی از سراسر کشور برگزار می شود.
بهرام پازوکی مسئول کمیته فنی شنای کشور در خصوص مربیان شرکت کننده در این کلاس گفت: پس از برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان مربیانی که تیم های آنان موفق به کسب مقام تا رده دهم کشوری شدند به این کلاس  دعوت شدند.
وی ادامه داد: این دوره دومین کارگاه آموزشی مربیان است و به فواصل یک ماه 5 دوره دیگر از این کلاسها برگزار می شود که پس از پایان مربیانی که این دوره ها را با موفقیت به اتمام برسانند بالاترین گواهینامه سطح یک مربیگری کشور را کسب می نمایند.
پازوکی در ادامه در خصوص مباحث مورد بررسی در این کلاس گفت: مبانی تمرینات قدرتی، مهارتهای ذهنی در شنا، دوره بندی تمرینات قدرتی، مبانی بیومکانیک، مکانیک چهار شنا ، تقسیم بندی شناگران گروه های سنی و تمرینات آنان مباحثی است که توسط دکترخبازیان، خانم دکتر مختاری وبهرام پازوکی تدریس می شود .
گفتنی است این دوره از سوی فدراسیون شنا و با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و کمیته ملی المپیک برگزار شده است .
۲۵ آبان ۱۳۸۷ ۱۲:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید