پیش از رقابتهای جهانی و پس از پایان اردوی اول صورت گرفت : تست از ملی پوشان اسکی اسنوبورد

پیش از رقابتهای جهانی و پس از پایان اردوی اول صورت گرفت :
تست از ملی پوشان اسکی اسنوبورد
اردونشینان تیم ملی اسکی اسنوبورد آقایان که خود را برای رقابتهای جهانی اتریش آماده می کنند صبح امروز و پیش از مرحله دوم اردوها با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پنج ملی پوش تیم ملی اسکی اسنوبورد آقایان که از اواسط شهریور ماه و در ارتفاعات دیزین اردوهای آماده سازی خود را برای رقابتهای جهانی آغاز کرده اند تست آمادگی جسمانی دادند.
سید مرتضی صید سرمربی تیم اسکی اسنوبورد در رابطه با اردوهای این تیم گفت: اردوی دوم ما نیز به مدت 21 روز و در پیست اسکی دیزین خواهد بود و پس از پایان این اردو و تا باز شدن پیست توچال، اردوها وتمرینات خود را به مدت 30 تا 40 روز به آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک خواهیم آورد.
صید همچنین در ادامه گفت: اردوی چهارم و نهایی خود را به مدت دو هفته و در تاریخ 15 دی ماه پیش از آغاز مسابقات جهانی اتریش، در کشور میزبان پیش بینی کرده ایم تا با آمادگی بهتری در مسابقات شرکت کنیم.
سرمربی تیم اسکی اسنوبورد به نحوه انتخاب نفرات اصلی و اعزامی به رقابتهای جهانی اشاره کرد و گفت: تا روز اعزام به اتریش چهار رقابت لیگ داخلی و درون اردویی را خواهیم داشت تا به چهره چهار اسنوبوردباز  اصلی و اعزامی به رقابتهای جهانی دست یابیم.
لازم به ذکر است که پنج اسنوبورد باز حاضر در اردو را آقایان حسن کلهر، حسین کلهر، سید باقر صید، سید حسین صید و رحمت اله مقدید تشکیل می دهند.
۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید