جهت حضور در رقابتهای آسیایی: نوجوانان جودوکار تست دادند

جهت حضور در رقابتهای آسیایی:
نوجوانان جودوکار تست دادند
جودوکاران نوجوان حاضر در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودوی نوجوانان با شرکت در آزمونهای آکادمی ملی المپیک، آمادگی جسمانی خود را محک زدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 20 جودوکار نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان که اردوهای خود را با 45 جودوکار و از اوایل شهریور ماه برای حضور در رقابتهای آسیایی هنگ کنگ آغاز کرده اند تست دادند.
اردوی سوم تیم جودوی نوجوانان در روزهای 5 لغایت 13 مهرماه و به مانند دو اردوی اول این تیم در تهران و در سالن کبکانیان پیگیری خواهد شد.
گفتنی است پس از پایان اردوی چهارم این تیم که هنوز محل آن از سوی فدراسیون مشخص نشده، جودوکاران نوجوان به کشور ازبکستان و برای برپایی اردوی مشترک و نیز شرکت در تورنمنت چند جانبه این کشور اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است پس از بازگشت از ازبکستان ترکیب اصلی و اعزامی نوجوانان جودوکار به رقابتهای آسیایی هنگ کنگ که طی روزهای 21 تا 23 آذر ماه برگزار می شود مشخص خواهد شد.
سرمربیگری تیم ملی جودوی نوجوانان بر عهده چیل از کره شمالی است ضمن اینکه آقایان رمضان پوریوسفی، رضا محنانی، حسن رجبی و علی روحی ایشان را در این امر یاری خواهند رساند.
۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید