برای حضوری موفق در بازیهای ساحلی تایلند : تیم ملی موی تای در آکادمی ملی المپیک اردو زد

برای حضوری موفق در بازیهای ساحلی تایلند :
تیم ملی موی تای در آکادمی ملی المپیک اردو زد
نفرات دعوت شده به اردوی دوم تیم ملی موی تای ایران اعزامی به رقابتهای ساحلی تایلند به جهت آمادگی بهتر ، اردویی 12 روزه را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هشت موی تای کار دعوت شده به تیم ملی موی تای که اردوی اول خود را به مدت 12 روز در سنندج پشت سر گذاشته اند با حضور در آکادمی ملی المپیک دومین مرحله از اردوهای آمادگی خود را آغاز کرده اند.
مرتضی علی پناهی سرمربی این تیم در خصوص تمرینات و اردوهای پیش بینی شده برای این تیم گفت: پس از پایان تمرینات در آکادمی ملی المپیک اردوی سوم خود را به مدت دو هفته در کیش پیگیری خواهیم کرد و چهار روز پس از اتمام این اردو به آکادمی باز خواهیم گشت.
علی پناهی در ادامه گفت: پیش از اعزام به مسابقات ساحلی پوکت تایلند اردویی تدارکاتی را در کشور ترکیه پیش بینی کرده ایم تا ورزشکاران ما ضمن انجام چند دیدار تدارکاتی با آمادگی بهتری به تایلند اعزام شوند.
وی در پایان افزود : در مسابقات ساحلی تایلند 10 وزن آزاد اعلام شده که از هشت ورزشکار که در اردو داریم به مانند باقی تیمها تنها در شش وزن می توانیم در این رقابتها شرکت کنیم.
۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید