هم زمان با شروع اردوهای آماده سازی در آکادمی ملی المپیک: اسکی بازان آلپاین تست دادند

هم زمان با شروع اردوهای آماده سازی در آکادمی ملی المپیک: اسکی بازان آلپاین تست دادند
تیم ملی اسکی آلپاین آقایان که از صبح امروز دور دوم اردوهای آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند با حضور در مرکز سنجش تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز تیم ملی اسکی آلپاین آقایان که خود را برای رقابتهای آسیایی کره و جهانی آمریکا آماده می کنند در ابتدای شروع دور دوم تمرینات خود در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
علی داد ساوه شمشکی سرمربی تیم اسکی آلپاین در خصوص اردوها و برنامه های پیش روی این رشته گفت: ملی پوشان اسکی آلپاین که اردوی اول خود را از یک ماه پیش به مدت 21 روز در ارتفاعات و جهت کارهای بدنسازی آغاز کردند از صبح امروز اردوی 21 روزه دیگری را در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.
ساوه شمشکی همچنین گفت: اوایل آبان اردوی خارج از کشوری را در اتریش و برای مرور کارهای فنی پیش بینی کرده ایم و پس از بازگشت از این اردو ملی پوشان در مسابقات لیگ داخلی شرکت خواهند کرد.
سرمربی تیم اسکی آلپاین در پایان اشاره کرد: دو رقابت مهم پیش روی این تیم که مسابقات آسیایی کره و جهانی آمریکا است به ترتیب و به فاصله یک ماه در روزهای 20 دی ماه و 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد. 
گفتنی است نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اسکی آلپاین عبارتند از :
حسین ساوه شمشکی، محمد کیا دربندسری، پوریا ساوه شمشکی، مهدی سولقانی، مرتضی جعفری، رضا کیا دربندسری، نیما بهاء، امیر پویا ساوه شمشکی
۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید