در اولین مرحله از اردوهای آماده سازی : جوانان جودوکار تست دادند

در اولین مرحله از اردوهای آماده سازی :  جوانان جودوکار تست دادند
27 جودوکار حاضر در اولین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودوی جوانان، صبح امروز و با شرکت در آزمونهای مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آمادگی جسمانی خود را محک زدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، جودوکاران حاضر در این آزمونها تمرینات خود را در اولین مرحله از اردوهای آماده سازی از روز 24 شهریور ماه در تهران آغاز کرده اند و تا تاریخ سوم مهرماه که پایان اولین اردو خواهد بود، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری خواهند کرد.
محمد منصوری مربی تیم ملی جودو جوانان در خصوص چگونگی تشکیل این تیم و تمرینات در نظر گرفته شده برای آمادگی بهتر این تیم گفت: 42 جودوکار از بین جودوکاران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد گزینش شدند که در اولین مسابقات درون اردویی 15 جودوکار خط خوردند و نفرات باقی مانده نیز در دو نوبت، صبح ها برای کار با وزنه و تمرینات بدنسازی در آکادمی ملی المپیک و بعد از ظهرها نیز برای کارهای تکنیکی و فنی تمرینات خود را در سالن شهید افراسیابی پیگیری خواهند کرد.
منصوری همچنین در خصوص رقابتهای پیش روی تیم جودوی جوانان گفت: جودوکاران جوان حاضر در اردو پس از رقابتهای گزینشی و درون اردویی به دو رقابت مهم جهانی که اواخر مهرماه در میامی آمریکا و مسابقات جوانان آسیا که 21 آذر ماه در هنگ کنگ برگزار خواهند شد اعزام می شوند.
شایان ذکر است که سرمربیگری این تیم  بر عهده کوآک مربی اهل کره شمالی خواهد بود و آقایان محمد منصوری و احمد کاظمی مربیگری این تیم را بر عهده دارند.
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید