در اردوی مشترک تکواندوکاران ایران و هند روی داد : هوگوپوشان هندی درآکادمی ملی المپیک تست دادند

در اردوی مشترک تکواندوکاران ایران و هند روی داد :  هوگوپوشان هندی درآکادمی ملی المپیک تست دادند
تیم ملی تکواندوی هند که در اردویی مشترک با ملی پوشان ایران در تهران به سر می برند صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز تیم ملی تکواندوی آقایان هند که با پنج تکواندوکار در اردوی مشترک با تیم ملی تکواندوی ایران و در تهران به سر می برند  برای ارزیابی آمادگی جسمانی خود و نیز حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
ملک محمدی سرپرست تیم ملی تکواندو در خصوص این اردوی مشترک گفت: تیمهای ملی تکواندوی آقایان و بانوان هند برای آمادگی بیشتر جهت حضور قدرتمندتر در بازیهای آسیایی اینچئون از روز نهم شهریور ماه و به منظور اردوی مشترک با تیمهای تکواندوی آقایان و بانوان ایران وارد تهران شدند.
ملک محمدی در ادامه گفت: تیم آقایان هند به دلیل حضور تکواندوی آقایان که در مسابقات کسب سهمیه المپیک در قزاقستان به سر می بردند اردوی مشترکی را با منتخب باشگاههای استیل البرز و شهرداری ورامین آغاز کردند که صبح ها از ساعت 10:30 تا 12:30 به کارهای بدنسازی و بعد از ظهرها نیز به کارهای تکنیکی پرداختند و پس از بازگشت تکواندوکاران ایران اردوی مشترک خود را با این تیم در خانه تکواندو آغاز کردند.
ملک محمدی گفت: خانمهای تکواندو کار هندی نیز از ابتدای ورود به تهران در اردوی مشترک با تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در خانه تکواندو شرکت کردند.
لازم به ذکر است اردوی مشترک تیمهای تکواندوی آقایان و بانوان هندی با ایران تا روز یکم مهرماه ادامه خواهد داشت.
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید