جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون : بانوان تکواندوکار در تستهای آمادگی جسمانی

جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون :   بانوان تکواندوکار در تستهای آمادگی جسمانی
صبح امروز ملی پوشان حاضر در آخرین مرحله از اردوهای تیم ملی تکواندوی بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی در تستهای مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی تکواندو بانوان که از مدتها پیش تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری مقتدرانه در بازیهای آسیایی اینچئون آغاز کرده اند با حضور در آکادمی ملی المپیک در تستهای بیومکانیکی و آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی شرکت کردند.
ملی پوشان تکواندو برای بار دوم پس از آغاز اردوهای اینچئون در این آزمونها شرکت کردند که این بار تستهای آمادگی جسمانی از شش تکواندوکار اعزامی به اینچئون به عمل آمد.
البته لازم به ذکر است که پیش از تستهای معمول که از ورزشکاران در مرکز سنجش به عمل می آید بانوان تکواندوکار در تست بیومکانیکی اندازه گیری مستقیم توان و عملکرد چرخه کشش_انقباض با استفاده از   force plate و زیر نظر کارشناسان مرکز بیومکانیک آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان همچون گذشته در خانه تکواندو در حال پیگیری است و تا روز اعزام به مسابقات آسیایی (سوم مهرماه) ادامه خواهد داشت.
ترکیب تیم شش نفره اعزامی به بازیهای آسیایی تیم ملی تکواندو بانوان:
وزن سوم : سوسن حاجی پور، وزن چهارم : سمانه شش پری ، وزن پنجم : کیمیا علیزاده ، وزن ششم : شکرانه ایزدی ، وزن هفتم : فاطمه روحانی ، وزن هشتم : اکرم خدابنده
همچنین خانمها مینو مداح سرمربی و پروانه تهرانی به عنوان مربی در کنار خانم حسینی سرپرست این تیم اعضای کادر فنی را تشکیل می دهند.
 
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید