در راستای آماده سازی به بازیهای آسیایی اینچئون : بانوان کبدی کار در آکادمی ملی المپیک اردو زدند

در راستای آماده سازی به بازیهای آسیایی اینچئون : بانوان کبدی کار در آکادمی ملی المپیک اردو زدند
تیم ملی کبدی بانوان برای آماده سازی بهتر و جهت حضوری موفق در بازیهای آسیایی، اردویی 10 روزه را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی کبدی بانوان که خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند، پس از پشت سر گذاشتن هشت مرحله از اردوهای آماده سازی خود این بار و پس از مشخص شدن ترکیب اصلی و اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون با حضور 12 ورزشکار اردوی مرحله نهم خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند.
اردوی نهم بانوان کبدی کار از پنجم شهریورماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا 10 روز ادامه خواهد داشت.
اعظم مقصودلو سرمربی کبدی بانوان در خصوص این اردوها گفت: پس از پایان اردوی نهم و بعد از استراحتی چهار روزه اردوی آخر خود را پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی از 18 شهریور در آکادمی ملی المپیک شروع می کنیم تا تیم کبدی بانوان با آمادگی کامل در تاریخ 31 شهریور به اینچئون اعزام شود.
خانم مقصودلو با اشاره به هم گروهی ایران با کشورهای ژاپن، چین تایپه و تایلند گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم اما با توکل بر خدا و همت بچه ها به دنبال مدالی خوشرنگ از بازیهای آسیایی هستیم.
نفرات اصلی و اعزامی تیم کبدی بانوان به بازیهای آسیایی به این شرح می باشد:
سلیمه عبدالله بخش، زهرا معصوم آبادی، ملیحه میری، غزال خلج، هنگامه بورقانی، سعیده جعفری، صدیقه جعفری، طاهره تیره گر، مژگان زارع، فریده ظریف دوست ، سحر ایلات و مرضیه عشقی.
کادر فنی: اعظم مقصودلو سرمربی، زینب شیخ رباط مربی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید