با حضور در دوره کمیته بین المللی المپیک : قهرمانان المپیک و آسیایی برای ورود به بازار کار آماده می شوند

با حضور در دوره کمیته بین المللی المپیک :  قهرمانان المپیک و آسیایی برای ورود به بازار کار آماده می شوند
اولین دوره کلاس بین المللی "چگونگی انتقال از ورزش قهرمانی به بازار کار " صبح روز یکشنبه با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره به همت مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و از سوی کمیته بین المللی المپیک، طی دو روز در تاریخ 9 و 10 شهریور ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور 40 نفر از قهرمانان شرکت کننده در بازیهای المپیک و آسیایی برگزار می شود.
این دوره با هدف تمرکز نمودن به ارزشهایی که ورزشکاران در دوره قهرمانی ورزشی یاد می گیرند و چگونگی انتقال این نکات مثبت و تجربیات از ورزش قهرمانی به زندگی کاری و بازار کار برنامه ریزی شده است.
مدرس این دوره کاوه محرابی اولین و تنها المپیکی در رشته بدمینتون از غرب آسیا و آسیای مرکزی در المپیک 2008 و عضو کمیته ورزشکاران در آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ WADA  می باشد که از سوی کمیته بین المللی المپیک برای تدریس در این دوره معرفی شده است.
شایان ذکر است فدراسیونهای والیبال، شنا، هندبال، تیراندزی با کمان، کبدی، شمشیربازی و تکواندو از جمله فدراسیونهایی می باشند که قهرمانان آنان در این دوره دو روزه شرکت نموده اند. 
لازم به ذکر است مراسم افتتاح این دوره بین المللی با حضور مهندس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح روز یکشنبه در آکادمی برگزار می شود.
گفتنی است در پایان دوره از سوی کمیته بین المللی المپیک به شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا می گردد.
مراسم افتتاحیه این دوره ساعت 9 صبح روز یکشنبه 9 شهریور در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
لذا بدینوسیله از آن رسانه محترم خواهشمند است نسبت به پوشش خبری این مراسم در آن رسانه وزین اقدام لازم مبذول فرمایید.
۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید