جهت حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی : اردوی مشترک شمشیربازان اسلحه اپه ایران با قهرمانانی از اوکراین و لهستان

جهت حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی : اردوی مشترک شمشیربازان اسلحه اپه ایران با قهرمانانی از اوکراین و لهستان
نفرات اصلی و اعزامی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران به بازیهای آسیایی، با شمشیربازانی عنوان دار از کشورهای اوکراین و لهستان اردویی مشترک را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نفرات اصلی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران که خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون آماده می کنند، به همراه چهار شمشیرباز منتخب از تیم ملی امید، دو شمشیرباز لهستانی و چهار نفر از شمشیربازان تیم اوکراین نفرات حاضر در این اردوی مشترک را تشکیل می دهند.
از ورزشکاران خارجی حاضر در این اردو که تا پایان هفته جاری در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت می توان از عنوان داران و قهرمانانی چون زاورتونیاک از کشور لهستان و خوروست اوکراینی که دارای عناوینی جهانی هستند اشاره کرد.
سیامک فیض عسگری مربی تیم در خصوص این اردوی مشترک گفت: این اردو را برای بالا بردن سطح آمادگی نفرات حاضر در اردو که قرار است به مسابقات آسیایی اعزام شوند برگزار می کنیم
وی افزود: در طول این اردوی مشترک علاوه بر تمرینات که هر روز صبح و بعد از ظهر انجام می دهیم مسابقاتی را بین اردونشینان پیش بینی کرده ایم که به نفرات برتر این مسابقات پس از پایان اردو جوایز نقدی را اهدا خواهیم کرد تا باعث ایجاد انگیزه ای بیشتر برای اردونشینان شود.
لازم به ذکر است علی یعقوبیان، محمد رضایی، طاهر عاشوری و سید صادق عابدی چهار شمشیرباز اعزامی ایران در اسلحه اپه به رقابتهای آسیایی اینچئون خواهند بود.
۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید