وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تیمهای اردونشین در آکادمی ملی المپیک :عملکرد موفقیت آمیز شما باعث شور و نشاط جامعه می شود

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تیمهای اردونشین در آکادمی ملی المپیک :عملکرد موفقیت آمیز شما باعث شور و نشاط جامعه می شود
دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از تیمهای اردونشین و اعزامی به بازیهای آسیایی اینچون در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بعد از ظهر روز چهارشنبه وزیر ورزش به طور سر زده از تمرینات آماده سازی تیمهای ملی تکواندو، کاراته و جودوی آقایان که خود را برای مسابقات آسیایی اینچئون آماده می کنند بازدید و با ورزشکاران و مربیان این تیمها به گفتگو پرداخت.
در این بازدیدها که به صورت جداگانه از ملی پوشان این سه رشته انجام گرفت ، ابتدا گودرزی پای صحبتها و دردو دلهای ورزشکاران و مربیان نشست و پس از آن طی سخنانی کوتاه اظهار امیدواری کرد که تمامی ورزشکاران اعزامی ایران به بازیهای آسیایی اینچئون با عملکرد خوب خود موجبات شادی و نشاط جامعه و خوشنودی ملت بزرگوار ایران را فراهم آورند. 
شایان ذکر است تیمهای ملی تکواندو، کاراته و جودو آقایان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون اردوهای خود را تا روز اعزام به این رقابتها در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری خواهند کرد.
.
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید