سانداکاران اعزامی به بازیهای آسیایی در تست های آمادگی جسمانی

سانداکاران اعزامی به بازیهای آسیایی در تست های آمادگی جسمانی
صبح امروز پنج سانداکار که ترکیب اصلی ساندای مردان را در مسابقات آسیایی تشکیل می دهند به همراه سه سانداکار ذخیره حاضر در اردو با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی ساندای مردان که مدتی است ترکیب اصلی خود را برای حضوری مقتدرانه در بازیهای آسیایی اینچئون پیدا کرده، به همراه نفرات ذخیره این تیم وبرای دومین بار در تست های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
محمد نوری سرپرست تیم های ملی ووشو در خصوص این تست و اردوهای تیم ساندا گفت: این تست دوم ما در سالجاری بود که این بار بر خلاف بار گذشته از ووشوکاران فیکس شده و اعزامی به بازیهای آسیایی به عمل آمد.
نوری اضافه کرد: تیم ساندای مردان ایران سه روز پیش در تهران، در دو دیدار تدارکاتی در مقابل تیم چین که مهمترین رقیب ایران در رقابتهای آسیایی خواهد بود به برتری مطلق رسید و هم اکنون اردوی هفتم خود را در آکادمی ووشو سپری می کند.
نوری افزود: در اردوی بعد یعنی اردوی هشتم نیز از تیم مصر دعوت کرده ایم تا ضمن حضور در ایران در دو دیدار تدارکاتی با این تیم شرکت کنیم تا به شرایط ایده آل مد نظر کادر فنی برسیم و بعد از افتخار آفرینی تیم ملی جوانان که در رقابتهای جهانی ترکیه با غلبه بر تیم پرقدرت چین به قهرمانی این مسابقات رسیده اند افتخار دیگری را این بار در بازیهای آسیایی نصیب ایران عزیزمان بکنیم.
شایان ذکر است مسابقات آسیایی ووشو در رشته ساندا در پنج وزن برگزار می شود و به هر کشور تنها چهار سهمیه تعلق می گیرد که تیم ایران نیز پس از تشخیص کادر فنی و بر اساس آنالیز نمودن ارنج تیم های رقیب، این چهار تن را از بین پنج ووشو کار فیکس شده مشخص و به مسابقات اعزام می کنند.
سانداکاران فیکس تیم ملی را اکبر محمدزاده، علی یوسفی، محسن محمد سیفی، سجاد عباس امیر، حمید رضا دلاور و نفرات ذخیره این تیم را علی بختیاری، جعفر شیرزاد و میلاد قزلسفلو تشکیل می دهند.
 لازم به ذکر است که سرمربیگری این تیم برعهده حسین اوجاقی می باشد و رامین موحد نیا نیز به عنوان مربی در کنار این تیم خواهد بود.  
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید