در اردوی هفتم وبا حضور در آکادمی ملی المپیک روی داد : تست آمادگی جسمانی از بانوان هندبالیست

در اردوی هفتم وبا حضور در آکادمی ملی المپیک روی داد : تست آمادگی جسمانی از بانوان هندبالیست
تیم ملی هندبال بانوان که در هفتمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود برای حضوری قدرتمند در رقابتهای قهرمانی آسیا به سر می برند صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نفرات دعوت شده به اردوی هفتم تیم ملی هندبال بانوان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که در اسفند ماه سال جاری و در کشور اندونزی برگزار خواهد شد آماده می کنند به همراه اعضای کادر فنی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و برای ارزیابی آمادگی بدنی خود تست دادند.
خانم طاهره مبری سرپرست و بدنساز هندبال بانوان در خصوص نفرات دعوت شده به این اردو گفت: پس از ششمین مرحله اردو و برگزاری تمرینات و مسابقات انتخابی اعضا تیم به 27 ورزشکار تقلیل یافته اند و در این اردو هندبالیستهای دعوت شده از ده استان مختلف و گلچینی از 60 بازیکنی هستند که در ابتدای اردوها ودر اردیبهشت ماه در تمرینات و به دعوت کادر فنی حضور یافته بودند.
لازم به ذکر است تمرینات تیم ملی هندبال بانوان در تالار فدراسیون هندبال و زیر نظر کادر فنی خانمها : مریم کریمیان سرمربی، نشمین شافعیان مربی این تیم و طاهره مبری مربی بدنساز انجام می شود.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید