ژواگ روگ در پیام تبریکی به آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک: نماد بسیار زیبایی را برای مسابقه هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک انتخاب کرده اید

ژواگ روگ در پیام تبریکی به آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک:   نماد بسیار زیبایی را برای مسابقه هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک انتخاب کرده اید
ژواک روگ رییس کمیته بین‌المللی المپیک IOC طی ارسال پیام ویژه ای به آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک کشورمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات ورزش، هنر، المپیک و پارالمپیک را تبریک گفت.

به گزارش سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  ژاگ روگ در پیام خود خطاب به مسوولان برگزاری این مسابقات آورده است: « صمیمانه ترین درودها وبهترین آرزوهای خود را از سوی جنبش المپیک به کلیه شرکت کنندگان چهارمین دوره مسابقه، هنر، ورزش و المپیک ابراز می‌کنم.
در این سال المپیک ، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران موضوعی مناسب‌تر از ورزشهای المپیک و پارالمپیک نمی توانست برگزیند که از تمامی هنرمندان و افراد مستعد ایران زمین دعوت به عمل آورده تا ضمن خلق آثار حجمی، کاریکاتور، نقاشی و پوستر بار دیگر پیوند دنیای، هنر و ورزش را به تصویر بکشند.
با آرزوی موفقیت برای برگزار کنندگان و پیروزی برا شرکت کنندگان در این مسابقه»
هایده صیرفی مسوول برگزاری چهارمین دوره این مسابقات گفت :« امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز بتوانیم مانند دوره های قبل توانایی هنرمندان خود را به نمایش بگذاریم و ایده های نویی را به دنیا عرضه کنیم. در این دوره ما بخش پارالمپیک را نیز به ورزش، هنر و المپیک اضافه کردیم که این موضوع مورد توجه ژاگ روگ قرار گرفته است و ایشان معتقدند ایران تم زیبایی را انتخاب کرده‌اند.»
وی ادامه داد:« از سوی IOC دیپلم افتخار نماینده ایران که در مسابقات هنر، ‌ورزش و المپیک مسابقات المپیک پکن عنوان هفتم دنیا را در مجسمه سازی به خود اختصاص داد نیز به ایران ارسال شد.»
صیرفی در پایان گفت: « از سویIOC  کتابی با مضمون آثار هنری هنرمندان جهان پیرامون مسابقات المپیک به چاپ رسیده که خوشبختانه عکس دو کاریکاتور از ایران نیز به چاپ رسیده است. کلیه کشورهای المپیکی هر کدام می‌توانند دو اثر در این کتاب داشته باشند که خوشبختانه دو اثر ایران نیز به چاپ رسید.»
گفتنی است؛ مسابقات ورزش، هنر ، المپیک و پارالمپیک طی روزهای 20 الی 25 آذرماه از سوی مرکز موزه و مطالعات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

 

۲۲ آبان ۱۳۸۷ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید