برای حضوری مقتدرانه در رقابتهای جهانی تهران : هوگوپوشان نیروهای مسلح تست آمادگی جسمانی دادند

برای حضوری مقتدرانه در رقابتهای جهانی تهران : هوگوپوشان نیروهای مسلح تست آمادگی جسمانی دادند
تکواندوکاران نیروهای مسلح برای حضور قدرتمند در رقابتهای جهانی تهران صبح امروز تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز نه تکواندوکار حاضر در اردوی چهارم تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح که خود را برای رقابتهای جهانی سیزم تهران آماده می کنند با حضور نفرات اصلی خود و برای دومین بار در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
حسین جان عاشورزاده از مربیان تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و در خصوص اردوها و برنامه های پیش روی این تیم گفت : تیم در اردوی چهارم خود به سر می برد و تا کنون سه اردو را به ترتیب در استانهای تهران، گیلان و گلستان سپری کرده ایم و اکنون در اردوی چهارم خود و در استان تهران به سر می بریم.
وی ادامه داد: تمرینات تکواندوکاران را در دانشکده افسریه ناجا پیگیری می کنیم، این اردو از روز 29 تیر آغاز و تا 22  مرداد ماه که زمان شروع مسابقات جهانی تهران می باشد ادامه خواهد داشت.  
عاشورزاده گفت: هفته ای یک روز را به خانه تکواندو می رویم تا ضمن تمرین با سیستمهای الکترونیکی که استفاده از آن در رقابتهای بین المللی اجباری شده است تمرینی مشترک را با ملی پوشان تکواندو برگزار می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون 25 کشور برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند که رقبای اصلی ایران را کشورهای صاحب نامی چون کره، آلمان، چین، ایتالیا و روسیه تشکیل می دهند.
شایان ذکر است تکواندو کاران حاضر در اردو را نفرات زیر تشکیل می دهند:  احمد کاظمی، سروش
۳۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید