برای حضوری قدرتمند در بازیهای پاراآسیایی اینچئون : ملی پوشان جودو کار نابینا و کم بینا تست دادند

برای حضوری قدرتمند در بازیهای پاراآسیایی اینچئون : ملی پوشان جودو کار نابینا و کم بینا تست دادند
نفرات حاضر در اردوی پنجم تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان که خود را برای مسابقات پارا آسیایی اینچئون آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، جودوکاران حاضر در اردو طبق برنامه و پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی نه مرحله اردو را پشت سر خواهند گذاشت که اکنون در پنجمین مرحله این اردوها هستند.
ناصر قراگزلو مربی این تیم در خصوص نفرات دعوت شده به اردو گفت: تمرینات تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان از مهر ماه سال گذشته و با دعوت از نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور با حضور 26 جودوکار آغاز شده است و هم اکنون با خط خوردن 12 جودوکار پس از انجام رقابتهای درون اردویی و به تشخیص کادر فنی ، ملی پوشان تمرینات تکنیکی و بدنسازی  خود را در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران پیگیری می کنند.
وی در خصوص برنامه های پیش رو و اردوهای تدارکاتی در نظر گرفته شده  برای آماده سازی بهتر تیم نیز گفت : با فدراسیون صحبت کرده ایم تا اردوی خارج از کشور را در کشور آذربایجان یا یکی از کشورهای آسیای شرقی تدارک ببینند که هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است.
لازم به ذکر است سرمربی گری تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان برعهده خسرو گلکار است.
۳۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید