برای ارزیابی بهتر و حضوری قدرتمندتر در مسابقات آسیایی: ملی پوشان اسکیت هاکی تست دادند

برای ارزیابی بهتر و حضوری قدرتمندتر در مسابقات آسیایی: ملی پوشان اسکیت هاکی تست دادند
ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی اسکیت هاکی که خود را برای مسابقات آسیایی چین آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  صبح امروز 20 ورزشکار از 40 ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی اسکیت هاکی که خود را برای مسابقات آسیایی اسکیت آماده می کنند تست آمادگی جسمانی دادند و نفرات باقی مانده نیز فردا با حضور در آکادمی ملی المپیک تست خواهند داد.
مسابقات آسیایی در رشته اسکیت هر دو سال یک بار برگزار می شود و این دوره به میزبانی کشور چین در تاریخ 28 شهریور ماه برگزار خواهد شد و تیم ایران که در دوره گذشته این مسابقات و در رشته اسکیت هاکی شرکت کرده بود موفق به کسب مقام سومی این رقابتها شد.
ارسلان علیجان منفرد یکی از دو مربی حاضر در اردو گفت : نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اسکیت هاکی که در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود به سر می برند،در ابتدا  تمرینات خود را یک ماه پیش و با حضور 75 ورزشکار دعوت شده به اردو آغاز کرده اند و تا روز اعزام به مسابقات ادامه خواهند داد.
وی همچنین به مسابقه تدارکاتی که طبق برنامه قرار است با تیم ترکیه و در اواخر مردادماه در ایران برگزار شود اشاره کرد و گفت: تمرینات پس از این رقابت دوستانه به صورت متمرکز و با نفرات اصلی که 16 نفر خواهند بود برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است آقای مازیار قربانی در کنار علیجان منفرد به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند.
۲۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید