برای ارزیابی بدنی و حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون: هندبالیستهای اردونشین تست دادند

برای ارزیابی بدنی و حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون: هندبالیستهای اردونشین تست دادند
ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی هندبال آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و زیر نظر کارشناسان این مرکز تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 20 نفر از 21 هندبالیست حاضر در اردوی سوم تیم ملی هندبال که خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون آماده می کنند  تست آمادگی جسمانی دادند.
ملی پوشان هندبال کشورمان که در بازیهای آسیایی گذشته در گوانگجو به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بودند اردوی سوم خود را از روز دوشنبه 16 تیرماه آغاز کرده اند و تمرینات خود را در خانه هندبال و تا 23 تیرماه  ادامه خواهند داد.
آقای درزابی سرپرست تیم هندبال در خصوص اردو و برنامه های آتی این تیم گفت: برای دو تورنمنت خارج از کشور تیم را اعزام خواهیم کرد که ابتدا و پس از اردوی سوم به کشور بوسنی می رویم و پس از آن نیز تیم را به تورنمنت اسلوونی اعزام می کنیم تا ضمن انجام چند دیدار تدارکاتی خوب ، تیم را به شرایط مطلوب بدنی و تاکتیکی لازم نزدیکتر کنیم،
وی ادامه داد: پس از این دو تورنمنت اردوی آخر را در تهران خواهیم داشت و به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم شد.
 لازم به ذکر است ماجک اسلوونیایی سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و آقایان رزم گر به عنوان کمک مربی و میلووان مربی دروازه بان ها وی را در این امر یاری میرسانند.
۱۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید