با حضور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد: مراسم اختتامیه دوره المپیک سولیداریتی

با حضور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شد: مراسم اختتامیه دوره المپیک سولیداریتی
مراسم اختتامیه دوره المپیک سولیداریتی که از روز دوشنبه و به مدت چهار روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال برگزاری بود با حضور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی انجام شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این مراسم که با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، دکتر محمد رضا شریف مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و نماینده اساتید دوره و کارشناسانی از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک برگزار شد ، نمایندگانی از سه ارگان شرکت کننده در این کلاسها به ایراد سخنرانی پرداختند.
پس از آن محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: همه شما دوستان از ما بهترید. وظایف ، زحمت ها و بار ورزش کشور بر دوش شما کارشناسان ورزش است.
وی ادامه داد: حضور کارشناسان و تحصیل کرده هایی همچون شما در ورزش کشور کم است، ورزش ایران نیازمند کار کارشناسی بیشتری است تا همه چیز همانگونه که باید و بیش از پیش سر جای خود قرار گیرد
وی در پایان از زحمات مسئولین برگزاری اساتید دوره المپیک سولیداریتی و همچنین شرکت کنندگان در این دوره تشکر و قدردانی کرد.
در ادمه دکتر محمد رضا شریف به عنوان نماینده مدرسین دوره گفت: در ابتدا از کنار هم بودن همکارانی از سه نهاد وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک بسیار خرسندم . در این دوره مطالب در سطح بالا و با موضوعات ضروری علمی و با رویکرد سازمان که همان رویکرد مدیریتی در حوزه ورزش است ارائه شد و این جای بسیار خرسندی دارد.
وی افزود: امیدوارم دوره های آتی در سطوح بالاتری برگزار شود.
در انتهای این مراسم نیز گواهی نامه های شرکت کنندگان در دوره که برای نخستین بار به امضای ریاست جدید کمیته بین المللی المپیک رسیده بود به شرکت کنندگان اعطاء شد.
۷ تیر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید