جوانان ملی پوش آزاد و فرنگی کار در تستهای آمادگی جسمانی

جوانان ملی پوش آزاد و فرنگی کار در تستهای آمادگی جسمانی
کشتی گیران جوان حاضر در اردوی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی کار برای ارزیابی آمادگی بدنی خود و جهت حضور در مسابقات جوانان جهان تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 17 کشتی گیر جوان حاضر در اردو که نه نفر آنان را فرنگی کاران و هشت نفر دیگر را کشتی گیران آزاد کار تشکیل می دهند، در غیاب نفرات اول که در تمرینات آماده سازی خود برای مسابقات جهانی کرواسی و در خانه کشتی به سر می برند در این تست شرکت کردند.
به گفته مربیان این دو تیم، اکثر کشتی گیران حاضر در این تست که در اوزان خود نفرات دوم و سوم هستند چندی پیش در مسابقات کشتی جوانان آسیا که در کشور مغولستان برگزار شده بود با اقتدار و در هر دو رشته آزاد و فرنگی به عنوان قهرمانی رسیده اند.
اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم فرنگی از روز 28 خردادماه و فرنگی کاران نیز از سه روز بعد یعنی در تاریخ 31 خردادماه در خانه کشتی آغاز شده است و پس از سه مرحله اردو تا اعزام به مسابقات جهانی که بین روزهای 12 تا 19 مردادماه به میزبانی کرواسی برگزار می شود ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است کشتی گیران حاضر در این تست را در رشته فرنگی : هادی تختایی، محمد مراد الیاسی، مهران داداشی، سامان نجم سهیلی، فرشاد بلفکه، مهدی فلاح، ایمان فاریابی، نبی کریمی، امین روزی قادری ودر رشته آزاد نیز : خیرالله قهرمانی، سجاد منصوری، مصطفی یعقوبی، محمد رضا سرگو، کامران قاسم پور، مجتبی گلیج، مسعود خواجه صالحانی و حسین شهبازی تشکیل دادند.
۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید