برای حضوری قدرتمند در رقابتهای آسیایی سریلانکا :اردوی تیم ملی پرورش اندام در آکادمی ملی المپیک

برای حضوری قدرتمند در رقابتهای آسیایی سریلانکا :اردوی تیم ملی پرورش اندام در آکادمی ملی المپیک
اردوی یک هفته ای تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران، اعزامی به مسابقات آسیایی 2014 سریلانکا که پیش از این در مجتمع ورزشی زیتون به تمرین می پرداختند، پیش از اعزام به مسابقات با حضور در آکادمی ملی المپیک اردویی یک هفته ای را برپا کردند.
سید مجتبی هاشمی سرپرست اردوهای تیم ملی در خصوص این اردوگفت: 14 ورزشکار در سه رده سنی تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده و تا 28 خردادماه که تیم به مسابقات آسیایی سریلانکا اعزام خواهد شد در اردو خواهند بود.
وی ادامه داد: نفرات حاضر در این اردو را دو ورزشکار در رده سنی جوانان، 10 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و دو ورزشکار نیز در رده سنی پیشکسوتان تشکیل می دهند .
هاشمی در جواب به این سوال که در رقابتهای آسیایی سریلانکا به دنبال کسب چه عنوانی هستید و رقبای ایران را از کدام کشورها می دانید گفت: تیم بدنسازی و پرورش اندام ایران در آسیا تیمی قدرتمند است که رقیبی جدی را در کنار خود نمی بیند ما تنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم البته در وزنهای سبک رقبایی را از کشورهای شرقی آسیا داریم که آن هم خیلی جای نگرانی نیست وما به خوش رنگترین مدال در تمامی اوزان فکر می کنیم.
لازم به ذکر است در کنار آقای رضا سلطانی مدیر تیم های ملی که حضوری مداوم در اردوها دارند نفرات ذیل اعضای کادر فنی را تشکیل می دهند: علی تبریزی، احسان کنگرلو، وحید اکبرزاده، علی نعمتی، یوسف کریمی و احد عبادی.
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۲۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید