در اردوی مشترک تیمهای کبدی ایران و پاکستان اتفاق افتاد : پنجمین پیروزی متوالی تیم ملی کبدی ایران

در اردوی مشترک تیمهای کبدی ایران و پاکستان اتفاق افتاد : پنجمین پیروزی متوالی تیم ملی کبدی  ایران
تیمهای ملی کبدی ایران و پاکستان که در اردویی مشترک برای آماده سازی بهتر جهت رقابتهای آسیایی اینچئون در آکادمی ملی المپیک به سر می برند برای پنجمین بار به مصاف هم رفتند
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک،  در انتهای این رقابت این ملی پوشان ایرانی بودند که بار دیگر قدرت خود را به رخ حریف قدرتمند و آسیایی خود کشیدند و موفق شدند تیم عنوان دار کبدی پاکستان را برای پنجمین بار پیاپی و این بار با نتیجه 23 , 17 شکست دهند.
در چهار دیدار گذشته تیم ملی کبدی ایران موفق شده بود با نتایج 29 بر 21 , 35 بر 33 ,31 بر 16 و 36 بر 18 تیم قدرتمند پاکستان را شکست دهد.
از میهمانان ویژه این رقابت دوستانه علاوه بر آقای مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی می توان به آقایان محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا , سید علی بلال شاه مشاور وزیر ورزش پاکستان , اینام اله خان نایب رئیس ورزش ارتش پاکستان , آقایان پارسا و گواری از مسئولین وزارت ورزش و تنی چند از دیگر مسئولین  ورزشی کشور اشاره کرد.  
اردوی مشترک تیمهای ملی کبدی ایران و پاکستان از روز 13 خرداد در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت.
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید