آقایان و بانوان بولینگ باز تست دادند

آقایان و بانوان بولینگ باز تست دادند
ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی بولینگ آقایان و بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و زیر نظر کارشناسان این مرکز برای دومین بار در سال جاری تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، از تیم بولینگ آقایان که از دو ماه پیش تمرینات خود را به صورت جدی برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون آغاز کرده اند تست آمادگی جسمانی گرفته شد.
 سام سلیمی سرمربی تیم ملی بولینگ آقایان ضمن اشاره به این موضوع که این آزمون از 28 بولینگ باز آقای باقی مانده در اردوی تیم ملی گرفته شد گفت: در ابتدای اردوها ما کار خود را با 38 ورزشکار آغاز کردیم و اکنون پس از گذشت دو ماه و پس از برگزاری رقابتهای درون اردویی نفرات حاضر در اردو به 24 نفر کاهش یافتند.
سلیمی به مسابقات و اردوهای برون مرزی تیم اشاره کرد و گفت: دو مورد اعزام به خارج از کشور خواهیم داشت که اولی در اواخر تیرماه ودر کشور ترکیه است و پس از آن در اواسط مرداد تیم ملی بولینگ آقایان سفری را به امارات خواهد داشت و در مسابقات آزاد بولینگ امارات شرکت خواهیم کرد و پس از این دو اردو است که به ترکیب اصلی و شش نفره خود خواهیم رسید.
پس از تیم بولینگ آقایان که با نفرات کامل در تست شرکت کردند بانوان بولینگ باز نیز با پنج ورزشکار از 10 بولینگ باز حاضر در اردوی این تیم با حضور در آکادمی ملی المپیک و شرکت در این آزمون، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید