بازدید وزیر ورزش فیلیپین از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

بازدید وزیر ورزش فیلیپین از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
وزیر ورزش فیلیپین و هیات همراه صبح امروز از امکانات و تجهیزات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این بازدید ریکاردو گارسیا وزیر ورزش فیلیپین و به همراه مدیر اجرایی کمیسیون ورزش این کشور با مهران سررشته معاون اجرایی آکادمی و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی دیدار و گفتگو کرد.
 معاون اجرایی آکادمی ضمن خوش آمدگویی توضیحاتی در خصوص امکانات موجود در این مجموعه و چگونگی ارائه خدمات به ورزشکاران ملی پوش ارائه کرد.
سپس وزیر ورزش فیلیپین ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و همچنین دیدار با مسئولان آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: از حضور در این بسیار خوشحال هستم. خیلی مشتاق بودم که برای بهبود و پیشرفت ورزش فیلیپین با شما تبادل اطلاعات نمایم.مایل هستم برای این امر از مربیان ایران استفاده کنم و یا با اعزام ورزشکاران فیلیپینی به ایران باعث تسریع رشد و پیشرفت آنها شویم.
وی همچنین در خصوص امکانات آکادمی ملی المپیک گفت:موقعیت جغرافیایی آکادمی بسیار خوب است .ما تقریبا چنین مجموعه ای را در فیلیپین داریم اما در وسط شهر و در فضایی آلوده قرار گرفته است. 
وی ادامه داد: از آکادمی عکس و تصاویری را تهیه کرده و به رییس جمهوری فیلیپین نشان خواهیم داد تا به تفاوتهای این دو مجموعه پی ببرند.
در پایان این گفتگو مهران سررشته معاون اجرای آکادمی هدایایی را بعنوان یادبود به وزیر ورزش فیلیپین و مدیر اجرایی کمیسیون ورزش این کشور اهدا کرد.
در ادامه ریکاردو گارسیا و هیات همراه از امکانات و بخشهای مختلف این مجموعه شامل کتابخانه ، مرکز تمرینات آبی، مرکز سنجش، سالن تمرینات قدرتی بازدید و با فعالیتهای آنها از نزدیک آشنا شد. همچنین به طور سرزده از تمرینات تیم ملی کاراته بانوان که خود را برای بازیهایی آسیایی آماده می کنند بازدید و با مسئولان این تیم به گفتگو پرداخ
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید