بازدید کمیسیون هماهنگیIOC از اماکن ورزشی سنگاپور میزبان المپیک جوانان 2010

بازدید کمیسیون هماهنگیIOC   از اماکن ورزشی سنگاپور میزبان المپیک جوانان 2010
با انتخاب میزبان اولین دوره بازی های المپیک جوانان2010، اعضای کمیسیون هماهنگی IOC از سنگاپور دیدن کردند.

به گزارش واحد بین الملل آکادمی ملی المپیک ایران به نقل از سایت IOC هدف از این دیدار بازدید از استادیوم ها و اماکن ورزشی بود که قرار است پذیرای 200 مسابقه در 26 رشته ورزشی باشند.
دهکده المپیک واقع در محوطه دانشگاه فنی نانیانگ توجه اعضای کمیسیون را بسیار جلب کرد. این محل علاوه بر ظرفیت میزبانی 5000 ورزشکار و مقامات عالی رتبه، به ارائه امکانات تمرینی برای بسیاری از رشته های ورزشی و امکانات خوبی برای برنامه های فرهنگی آموزشی خواهد پرداخت.
کمیته برگزاری ضمن تاکید دوباره بر اهمیت برنامه های فرهنگی آموزشی خاطر نشان ساخت به منظور هماهنگی بیشتر ریشه ها و زبان های مختلف شرکت کنندگان، اکثر این فعالیت ها بایستی بر پایه تجربیات آموزشی باشدکه فرصت خوبی را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد تا با فرهنگ های مختلف از نزدیک آشنا گردند.


سرژی بابکا، عضو IOC و رییس کمیسیون هماهنگی افزود که این اماکن و تجهیزات از استاندارد فوق العاده ای برخوردارند و ما مطمئن هستیم  که همکاران ما در سنگاپور مامورتی که بر عهده آنها گذاشته شده را به خوبی درک کرده اند و در این زمان کوتاه آن را به خوبی انجام می دهند، بایستی این سرعت و احتیاط را برای 22 ماه باقی مانده تا افتتاح بازی ها حفظ کنیم. 

اسلاید معرفی بازی های المپیک جوانان 2010اسلاید معرفی بازی های المپیک جوانان 2010

۱۵ آبان ۱۳۸۷ ۱۴:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید