نوجوانان تکواندو آماده مسابقات المپیک نوجوانان می شوند

نوجوانان تکواندو آماده مسابقات المپیک نوجوانان می شوند
ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان تکواندو اعزامی به مسابقات المپیک نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آزمون آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، سه تکواندوکار از شش تکواندوکار حاضر در اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان، اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان ، با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تحت نظرکارشناسان این مرکز تست دادند.
وحید عبدالهی مربی این تیم در خصوص این اردو های این تیم گفت: اردوی آماده سازی نوجوانان تکواندوکار جهت حضور در بازیهای المپیک نوجوانان که در نانجینگ چین برگزار خواهد شد، با حضور شش تکواندوکار و از تاریخ 27 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو آغاز شده و تا  20 مردادماه یعنی پنج روز پیش از اعزام تیم به چین ادامه پیدا خواهد کرد.
عبدالهی همچنین یاد آور شد: مسابقه انتخابی و درون اردویی در روز چهارم تیر ماه خواهیم داشت که در نتیجه دو نفر از شش تکواندوکار حاضر در اردو خط خواهند خورد.
وی به اردوی برون مرزی تیم نیز اشاره کرد و گفت: برای آماده سازی بهتر تیم اردویی یک هفته ای ( 19 الی 25 تیرماه ) در کشور کره جنوبی پیش بینی کرده ایم که ضمن برپایی این اردو چند دیدار دوستانه را نیز برگزار خواهیم کرد.
شایان ذکر است محمدرضا زوار سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.   
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید