بازدید دبیر کمیته ملی المپیک از تیمهای اردونشین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

بازدید دبیر کمیته ملی المپیک از تیمهای اردونشین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکمیته ملی المپیک و رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور بر سر تمرینات تیمهای حاضر درآکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با اعضای این تیمها دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این بازدید که عصر دیروز در سالنهای تمرین تیمهای اردو نشین حاضر درآکادمی ملی المپیک وپارالمپیک روی داد، مهندس شهنازی از نزدیک با اعضاء،کادر فنی و بازیکنان این تیمها دیدار و گفتگو کرد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ابتدا بر سر تمرینات تیم ملی شمشیر بازی که خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کند حضور یافت، پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیر بازی در ابتدای این بازدید  ضمن خوش آمدگویی از توجه ویژه ایشان ونیز رئیس کمیته ملی المپیک به تیم شمشیربازی کشورمان قدردانی کرد، مهندس شهنازی نیز با ورزشکاران این رشته به گفتگو پرداخت و ابراز امیدواری کرد که نفرات اعزامی این رشته در مسابقات آسیایی بدرخشند.
سپس پیمان فخری ضمن معرفی اعضای تیم ملی به رنکینگ زیر 100چند بازیکن ایرانی در جهان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این رنکینگها بهتر نیز بشود.
مهندس شهنازی پس از این بازدید نزد اردونشینان تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون رفت و طی دیداری کوتاه با نفرات و اعضای کادر فنی این تیم نیز به گفتگو پرداخت.
سرپرست و مربیان تیم کاراته بانوان ضمن ابراز خوشحالی از حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک بر سر تمرینات این تیم ، از ایشان و مسئولین و زحمتکشان آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک که تمامی امکانات لازم را در اختیار این تیم قرار داده اند تشکر و قدردانی کردند.
سپس مربیان این تیم به معرفی نامداران و مدال آوران این رشته پرداختند. مهندس شهنازی هم در این بازدید به اعضای این تیم گفت : به زودی تاتامیهای سالن تمرین را تعویض خواهیم کرد که همه امکانات به نحو احسن تری در اختیار افتخار آفرینان این رشته قرار بگیرد.
پس از بازدید دبیر کمیته ملی المپیک از تمرینات تیمهای کاراته بانوان و شمشیر بازی آقایان اعزامی به مسابقات آسیایی، وی بر سر تمرینات تیم والیبال نوجوانان حاضر شد و با سرمربی این تیم، اعضای کادر فنی و ورزشکاران این رشته به گفتگو پرداخت.
سرپرست این تیم نیز ابتدا ضمن قدردانی از حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک و رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به معرفی نفرات این تیم پرداخته و به پراکندگی جغرافیایی نفرات دعوت شده به این اردو نظیر شهرهای مرند، قرچک، ارومیه، تبریز، مازندران و اشاره کرد.
مهندس شهنازی ضمن تشکر از زحمات کادر فنی و ورزشکاران این رشته که با وجود همه سختیها و دوری از خانه و خانواده در اردوهای تیم به سر می برند به اعضای این تیم گفت : شما در ابتدای راه هستید ، خواسته ها و ایده آل های خود را بزرگ کنید ، کسی قهرمان میشود که خودش بخواهد.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید