برای حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون: ووشو کاران آقایان و بانوان تست دادند

برای حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون: ووشو کاران آقایان و بانوان تست دادند
ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی ووشوآقایان و بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و زیر نظر کارشناسان این مرکز تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ووشوکاران حاضر در اردوی تیم ملی ووشو که در سومین مرحله از اردوهای آمادگی خود برای حضوری قدرتمندتر در بازیهای آسیایی به سر می برند برای آگاهی از میزان آمادگی خود تست سنجش دادند.
 این تست از ووشوی آقایان در رشته تالو از هشت ورزشکار ودر رشته ساندا از 16 ورزشکار گرفته شد، همچنین در قسمت بانوان 12 ورزشکار ، در رشته ساندا هشت نفر و در تالو چهار نفر تست دادند.
حسین اجاقی سرمربی تیم ملی ووشو آقایان در گفتگویی کوتاه در خصوص اردوهای برون مرزی این تیم گفت: ما تا مسابقات اینچئون هیچ اردوی برون مرزی نخواهیم داشت و از سه تیم روسیه، چین و مصر در دو قسمت آقا و خانم دعوت کرده ایم تا ضمن برگزاری اردوی مشترک بازیهای تدارکاتی را با این سه کشور انجام دهیم.
وی همچنین ضمن اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی در پایان دور سوم اردوها در خصوص رقبای اصلی تیم کشورمان در رقابتها گفت: رقبای اصلی ایران را همچون سنوات گذشته چین، کره وچند کشور دیگر از آسیای شرقی تشکیل می دهند و تیم ایران در هر دو رده تنها به دنبال خوش رنگترین مدالها می باشد.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید