در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته آقایان

در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته آقایان
ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی کاراته آقایان دومین دور ازمسابقات انتخابی درون اردویی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی کاراته که چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پشت سر می گذرانند، با انجام رقابتهای انتخابی درون اردویی در چهار وزن و انجام 14 پیکار که به حذف 5 کاراته کا انجامید دومین مرحله از رقابتهای انتخابی و درون اردویی را پشت سر گذاشتند.
در مبارزات انتخابی تیم ملی کاراته که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد این نتایج به دست آمد:
منهای 55 کیلو گرم: مجید حسن نیا با دو پیروزی مقابل حاتمیان و حسنی پور، به تنهایی و در این وزن در اردو باقی ماند.
منهای 67 کیلوگرم: سعید احمدی با انجام 3 مسابقه و با نتیجه دو بر یک از سد مهرداد پورشیب گذشت تا در کنار حسین سمندر در این وزن در اردو باقی بماند.
منهای 84 کیلوگرم: مهدی سلطانی و یونس نوروزی در 4 دیدار به مصاف هم رفتند که حاصل آن دو برد برای سلطانی یک تساوی و یک برد نصیب نوروزی شد. به این ترتیب مهدی سلطانی به همراه ذبیح اله پور شیب و علی فداکار در اردو باقی ماند.
+ 84 کیلوگرم: در این وزن هادی عرب با دو شکست مقابل حیدری و سلطانیان، از اردو خارج و به این ترتیب ایمان سنچولی ، پیمان سلطانیان ،سامان حیدری و سجاد گنج زاده در اردو باقی ماندند.
شایان ذکر است 15 جودو کار باقی مانده در اردو که خود را برای مسابقات آسیایی اینچئون آماده می کنند، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آقایان: شهرام هروی ، حسین روحانی و مهدی جعفری از بعد از ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری می کنند.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید