آغاز تمرینات تیم ملی کاراته آقایان در آکادمی ملی المپیک

آغاز تمرینات تیم ملی کاراته آقایان در آکادمی ملی المپیک
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته آقایان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی اینچئون از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردونشینان تیم ملی کاراته از صبح امروز اولین مرحله از اردوی آماده سازی خود در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک  با حضور 20 ورزشکار آغاز کردند .
در تمرینات امروز نیمی از اعضای تیم که از مسابقات انتخابی دانشجویان بازگشته بودند زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرینات ریکاوری و باقی اعضای تیم نیز زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختند.
روحانی مربی تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص برگزاری اردوهای تمرینی ملی پوشان در آکادمی ملی المپیک گفت : تمرینات ما بطور رسمی از صبح امروز 17 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده  است . ما تا مسابقات اینچئون هر هفته از روزهای شنبه اردوی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز و در روز چهارشنبه همان هفته خاتمه می دهیم.
وی همچنین به اردوهای برون مرزی این تیم اشاره کرده و گفت: اواخر خردادماه اعضای تیم به دو گروه تقسیم خواهند شد، یک گروه به مسابقات دانشجویان جهان به مونته نگرو و گروه بعدی برای شرکت در لیگ جهانی کاراته وان به اندونزی اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است آقایان هروی ، روحانی  و جعفری هدایت اردونشینان را بر عهده دارند.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید