رییس کمیته المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی کبدی بانوان:با توجه به همت شما مطمئن هستم که می توانید نتایج خوبی را کسب کنید

رییس کمیته المپیک  در بازدید از اردوی تیم ملی کبدی بانوان:با توجه به همت شما مطمئن هستم که می توانید نتایج خوبی را کسب کنید
کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک با حضور بر سر تمرینات تیم ملی کبدی بانوان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تمرینات این تیم را از نزدیک زیر نظر گرفت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ظهر امروز کیومرث هاشمی با حضور بر سر تمرینات تیم ملی کبدی  بانوان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ، ضمن بازدید از تمرینات این تیم با ورزشکاران و مسئولان تیم به گفتگو پرداخت.
در ابتدای این دیدار آقای مقصودلو رییس فدراسیون کبدی ضمن خیرمقدم به مهندس هاشمی و تشکر از مجموعه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به جهت امکاناتی که در اختیار ورزشکاران این رشته گذاشته اند گفت: چیزی که امروز شما شاهد آن هستید همت بچه هاست که کاملا بدون حاشیه کار می کنند و تلاش مربیان این تیم و حمایت شما بوده که انشاالله بتوانیم با کسب افتخاری دیگر جواب این زحمات و محبتهای شما را بدهیم .
وی با اشاره به اردوهای منظم تیم و برنامه های آتی آن گفت: چند بازی تدارکاتی را با تیم کره برنامه ریزی کرده ایم و پس از آن به تایلند می رویم و در مقابل تیمی که بازی را به آنها واگذار کردیم اردویی مشترک را برگزار خواهیم کرد.
مقصودلو ضمن اشاره به جوان گرایی اعضا تیم کبدی بانوان افزود: تیم ترکیبی از با تجربه ها و جوان ها می باشد و امیدواریم همچون گذشته مانند بازیهای آسیایی گوانگجو تیم بر روی سکو برود.
در ادامه مهندس کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب که قهرمانی کار بسیار سختی است گفت : با توجه به همت شما مطمئن هستم که می توانید نتایج خوبی را کسب کنید.
وی ادامه داد: رشته شما تنها رشته تیمی بانوان است که به مسابقات آسیایی اعزام می شود و این یک فرصت خوبی است که توانایی های خودتان را به مسئولین ورزش کشور نشان دهید.
رییس کمیته المپیک افزود: هر چند در ورزشهای گروهی حوادث زیادی روی می دهد ولی شما با صرف فعل خواستن تمام تلاش خود را انجام دهید و ما نیز حمایت کامل خود را از شما انجام خواهیم داد.
وی در پایان ضمن اشاره به همدلی میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای تمامی تیم های حاضر در این دوره از رقابتها آرزوی موفقیت کرد.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید