در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک:بازدید دکتر سجادی از اردوی تیم ملی کبدی بانوان

در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک:بازدید دکتر سجادی از اردوی تیم ملی کبدی بانوان
نصر اله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با حضور بر سر تمرینات تیم ملی کبدی بانوان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تمرینات این تیم بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ظهر امروز نصراله سجادی با حضور بر سر تمرینات تیم ملی کبدی بانوان ضمن اینکه از نزدیک تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت، با رئیس فدراسیون کبدی، سرپرست، مربیان و ورزشکاران این تیم به گفتگو پرداخت.
در ابتدای این بازدید مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ضمن خوش آمد گویی به نصر اله سجادی گزارش مختصری از تمرینات و اردوهای این تیم که برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی برگزار شده است ارائه کرد.
در ادامه نصر اله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به اولین دوره حضور بانوان ایران در مسابقات آسیایی در سال 1990 در رشته تیراندازی و شرکت تنها یک نماینده بانوان در دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که اکنون ما در رشته های مختلف ورزشی در عرصه بانوان کسب کرده ایم شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در رشته های مختلف بانوان هستیم.
وی با اشاره به پوشش بانوان در رشته های مختلف ورزشی گفت : این خود پشتیبان کننده و حمایت کننده رشته های ورزشی بانوان است چرا که باعث می شود مدیران و تصمیم گیران ورزشی کشور توجه ویژه ای به بانوان ورزشکار داشته باشند.
وی با بیان این مطلب که من اخبار کبدی را همیشه و حتی در سمتهای قبلی خودم نیز دنبال می کردم گفت: زمانی که شنیدم شما در بازیهای آسیایی گوانگجو بر روی سکو رفتید بسیار خوشحال و شگفت زده شدم و این چیزی جز همت شما ونیز حمایتهای فدراسیون و تلاشهای مربیان تیم کبدی بانوان نبود.
وی در ادامه افزود: امیدوارم با تلاش و کوششی که دارید به آنچه لیاقت آن را دارید یعنی سکوی اولی برسید اگر چه اگر شما اول هم نشوید چیزی از ارزشهای شما کم نخواهد شد، این که شما با داشتن حجاب در مسابقات مختلف حضور می یابید نشان می دهد که می توان برای ورزش قهرمانی تلاش کرد ولی منزلت و شان زنان را حفظ کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای همچنین در ادامه گفت: در مرتبه بعدی از جمله ارزشهای مورد توجه اخلاق است که من فکر می کنم شما درگوانگجو قهرمان اخلاق شدید . شما در هر مسابقه ای نماینده 75 میلیون نفر هستید بخصوص با این پوشش تمامی دوربین ها و نگاهها بر روی شماست و این برای رسانه ها خیلی مهم است.
آقای سجادی در پایان با اشاره به همدلی بین مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد که در این دوره از رقابتهای آسیایی تیمهای ایرانی حاضر در این رقابتها عنوان خوبی را کسب کنند.  
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید