برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا :نوجوانان والیبالیست تست آمادگی جسمانی دادند

برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا :نوجوانان والیبالیست تست آمادگی جسمانی دادند
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در دور دوم اردوی آماده سازی خود در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به سر می برند در اولین دور از تست های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نفرات دعوت شده به این اردو که از روز 13 اردیبهشت آغاز شده است، صبح امروز با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی این مجموعه و زیر نظر کارشناسان این مرکز تست دادند.
در این اردو 19 والیبالیست نوجوان حضور دارند که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی نوجوانان جهان آماده می کنند. 
محمد وکیلی سرمربی این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص برگزاری این  اردوهای آمادگی گفت: پس از پایان اردوهای آمادگی، 12 والیبالیست منتخب به مسابقات آسیایی سریلانکا که از تاریخ 14 لغایت 22 شهریور برگزار می شود اعزام خواهند شد.
وی همچنین به تیم های حریف ایران در این رقابتها اشاره کرد و گفت: تیم والیبال نوجوانان در این رقابتها با تیمهای قطر، هند و بحرین هم گروه است و حریفان اصلی تیم ایران در این مسابقات که با حضور 16 تیم برگزار می شود کشورهای چین و چین تایپه و ژاپن وهند می باشند.
سرمربی این تیم در ادامه به اردوهای خارج از کشور این تیم نیز اشاره کرد و خاطر نشان شد: تا تیرماه ، این تیم در آکادمی ملی المپیک در اردو می باشد و پس از آن جهت کسب آمادگی بیشتر در کشور ترکیه اردو خواهیم زد. البته فدراسیون در حال رایزنی برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و اردوهای خارج از کشور دیگر نیز می باشد که هنوز به طور قطعی زمان و محل آن مشخص نیست.  
شایان ذکر است محمد وکیلی سرمربی تیم می باشد و غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوکیان و حمید جعفر زاده  بعنوان کمک مربی وی را یاری می رسانند.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید