مربی تیم آلپاین : اختلاف اسکی ما با دنیا خیلی زیاد است / اردوی اسکی بازان با تست به پایان رسید

مربی تیم آلپاین : اختلاف اسکی ما با دنیا خیلی زیاد است  / اردوی اسکی بازان با تست به پایان رسید
تیم ملی چهار نفره اسکی آلپاین اردوی آماده سازی خود را امروز با انجام تست های آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به پایان رساند.
به گذارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی آلپاین امروز با انجام تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به پایان رسید. این اردو ها در دو مرحله 21 روزه انجام شد که مرحله اول آن در ارتفاعات شمشک دیزین و مرحله دوم به منظور انجام کارهای بدنسازی در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال شد.
اسکی بازان پس از یک هفته استراحت به کشور اتریش اعزام می شوند و در آنجا اردویی مشترک با تیم های صاحب نام دنیا از قبیل اتریش، کرواسی و چند کشور دیگر برپا می کنند تا تمرینات فنی خود را در یخچال های طبیعی اتریش انجام دهند.
علی داد ساوه شمشکی مربی تیم ملی آلپاین در خصوص آمادگی این تیم گفت: این تیم غالب همان تیم سال گذشته است و من معتقد هستم نسبت به سال گذشته شرایط تیم خیلی بهتر شده و اگر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را نسبت به ما بیشتر کنند در آینده تیمی بهتری خواهیم داشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ما می توانیم در رقابت های المپیک مدال آوری کنیم بیان داشت: واقعیت این است که اختلاف ما با تیم های حاضر در رقابت های المپیک و جهانی زیاد است و به همین راحتی با چند مرحله اردو در طول سال نمی شود به مدال المپیک رسید. تیم های صاحب نام دنیا به خاطر شرایط آب و هوایی کشورشان در طول سال ده ماه را در ارتفاعات اردوهای مختلف سپری می کنند، تا شرایط خود را برای مسابقات حفظ کنند.ما تازه سه سال است که به این شکل تمرین می کنیم، آن هم فقط یک ماه و یا  نهایتا در صورت تامین بودجه 45 روز را در آن مناطق تمرین می کنیم.
وی در پایان اظهار داشت : به اعتقاد من همین که ما الان دو سهمیه المپیکی داریم و بتوانیم به این تعداد بیفزاییم و رنکینگ خود را بهبود ببخشیم کار بزرگی را انجام داده ایم. 
۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید