افشارزاده : کلاس های آموزشی آکادمی در این سطح بسیار برای پیشبرد ورزش کشور مثمرثمر می باشد / کار ورزش یک کار عاشقانه است

افشارزاده : کلاس های آموزشی آکادمی در این سطح بسیار برای پیشبرد ورزش کشور مثمرثمر می باشد / کار ورزش یک کار عاشقانه است
دبیر کل کمیته ملی المپیک در چهاردهمین دوره تربیت مربی بدنساز حضور یافت.
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در ابتدای این مراسم که با حضور شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی و مدیر این دوره برگزار شد، ضمن خیر مقدم به تمامی شرکت کنندگان در این دوره در خصوص ضرورت برگزاری این کلاس های آموزشی و تاثیر آن در پیشبرد ورزش کشور گفت: کلاس های آموزشی در این سطح بسیار برای پیشبرد ورزش کشور مثمرثمر می باشد، بخصوص که اگر کسی مسئولیتی هم داشته باشد باید آن آگاهی لازم را هم کنارش داشته باشد تا بتواند کارها را راحت تر و بهتر پیش ببرد. این را باید دانست که همه چیز آمادگی جسمانی نیست، مطمئنا این اطلاعات علمی و آموزشی هستند که این آگاهی را به ما می دهد تا زودتر به هدف خود برسیم.
وی با بیان این مطلب که کار ورزش یک کار عاشقانه است و کسی که عشق به کارش نداشته باشد نمی تواند آنگونه که شایسته است موفق باشد افزود: بنده با توجه به تجربه و اعتقادی که دارم نظرم این است که اگر کسی به دنبال این آگاهی ها نباشد نمی تواند موفق باشد. پس از همه شماها که در این دوره شرکت کرده اید می خواهیم استفاده لازم را ببرید و با توجه به این که تمامی اساتید و مربیانی که برای این کلاس ها در نظر گرفته شدند از بهترین اساتید دانشگاه ها و مربیان تیم های ملی می باشند کلیه سوالات خود را مطرح کنید .
دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: پیشنهاد من هم این است در این ده روز تمامی تمرکز خودتان را به این دوره معطوف کنید و خود را در اختیار اساتید قرار دهید و به هیچ وجهم به فکر مدرک گرفتن نباشید زیرا اگر شما مدرکی داشته باشید ولی آگاهی و کارایی لازم را نداشته باشید اصلا فایده ای ندارد.
افشارزاده ادامه داد: با توجه به نیازهای تیم های ملی و باشگاهی به افراد زبده و کاربلد و با آگاهی لازم، قطعا کسانی که بتوانند در همچین دوره هایی شرکت کنند و نکات علمی روز دنیا را فرا بگیرند می توانند فعالیت خود را در یکی از تیم های ورزشی دنبال کنند.
لازم به ذکر است چهاردهمین دوره تربیت مربی بدنساز به مدت 10 روز از تاریخ 16 لغایت 24 شهریور ماه با حضور 40 نفر از ورزشکاران و ملی پوشان که درآزمون ورودی این دوره موفق به کسب حد نصاب لازم گردیدند در حال برگزاری است.
۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید