قلعه نوعی: بازیکنان ما به عشق پیراهن و مردم بازی می کنند / امیدواریم به کمک خدا، حمایت این هواداران و تلاش بازیکنانمان ستاره سوم استقلال را بدست آوریم

قلعه نوعی:  بازیکنان ما به عشق پیراهن و مردم بازی می کنند /  امیدواریم به کمک خدا، حمایت این هواداران و تلاش بازیکنانمان ستاره سوم استقلال را بدست آوریم
تیم فوتبال استقلال صبح امروز تمرینات خود را پیش از بازی با حریف تایلندی خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در محل آکادمی ملی المپیک برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرینات این تیم در گفتگویی کوتاه پاسخگوی سوالات خبرنگار آکادمی در خصوص بازی با داماش و حریف تایلندی خود در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا شد.
وی بازی با داماش و برد در این بازی را روحیه بخش دانست و گفت: خدا را شاکر هستیم که توانستیم قبل از بازی حساس مان در لیگ قهرمانان آسیا سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم، تا هم جایگاه مان را در جدول تثبیت کنیم و هم با روحیه خوب به مصاف حریف تایلندی خود برویم.
قلعه نوعی تصریح کرد: امسال لیگ را خوب شروع کردیم و تیم هم شرایط خوبی را دارد و تنها دغدغه ما مسائل مالی است که الان در حال حاضر یک سری از بازیکنان ما هنوز درصدی از مبلغ قراردادهای خود از فصل پیش را طلب دارند.
وی ادامه داد: بازیکنانی نظیر سیاوش اکبرپور، پژمان منتظری، آندو و چند نفر دیگر از بچه ها مبلغی را هنوز دریافت نکرده اند، ولی همگی دارند به عشق این پیراهن و مردم با تمام قدرت و توان کار می کنند که این جای تقدیر و تشکر دارد، ما هم امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.
قلعه نوعی در پاسخ به ضعف خط دفاعی و اشتباهات فردی مدافعان خود نیز گفت: ما قبول داریم و این موضوع هم دلیل دارد. به علت اینکه مدافعان ما تقریبا خط دفاعی تیم ملی بوده است که طبیعتاَ این بازیکنان کمتر استراحت کرده اند و همچنین بدنسازی لازم را انجام نداده اند. البته این دلیل اصلی نیست و نمی توانیم با این مسائل اشتباهات فردیمان را توجیه کنیم و باید در خصوص ساختار ونظم دفاعی بیشتر کارکنیم.
سرمربی آبی پوشان در خصوص بازی روز چهارشنبه و شناخت از حریف تایلندی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناخت نسبی را به حریف خود پیدا کرده ایم. آنها امروز یک بازی را انجام می دهند و ما تیم آنالیز خود را به تایلند فرستادیم تا نکات لازم در خصوص این تیم را به ما بدهند. تیم هم روند روبه رشد خوبی را دارد و خوشبختانه سه بازیکن مصدوممان هم در این بازی همراه تیم هستند و اگر شرایط بدنی شان اجازه دهد حتما در ترکیب از آن ها استفاده می کنیم.
سرمربی آبی پوشان درپایان در خصوص حضور و  حمایت تماشاگران در بازی روز چهارشنبه نیز گفت: هواداران ما هیچگاه ما را تنها نگذاشته اند و همیشه ما را مورد لطف خود قرار داده اند.  یقین داریم یک روز خوب را با حمایت این هواداران داشته باشیم تا بتوانیم انشاالله با کمک خدا و تلاش بازیکنانمان ستاره سوم استقلال را بدست آوریم.
قلعه نوعی در آخر از شاهرخ شهنازی ریاست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به خاطر مساعدت هایشان با تیم استقلال و فراهم کردن امکانات برای این تیم تقدیر و تشکر به عمل آورد.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید