سعید فخاری : هدف ام یادآوری خاطرات انقلاب برای هم سنی هایم می باشد

سعید فخاری :  هدف ام یادآوری خاطرات انقلاب برای هم سنی هایم می باشد
سعید فخاری نوجوان روپایی زن خود را آماده ثبت رکوردی دیگر می کند .
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، روز گذشته نشست رسانه ای سعید فخاری در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.
در این نشست فخاری در خصوص ثبت رکوردی دیگر و روپایی زدن مسیر 350 کیلومتری خمین تا تهران، حد فاصل بیت امام خمینی (ره) تا حرم مطهر، در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
فخاری که پیش از این توانسته بود رکورد های مختلفی را بزند گفت: مدت ها بود که تصمیم به این کار گرفته بودم و بالاخره روز سوم خرداد را به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) ، آزاد سازی خرمشهرو نهضت امام خمینی (ره) بهترین موقعیت برای انجام این کار انتخاب کردم.
وی هدف از این کار و انتخاب این مسیر طولانی را این طور بیان کرد: چون در آن زمان های گذشته نبودم و خیلی چیزها را فقط از بزرگتر هایم شنیدم می خواهم با این کار یادآور خاطرات انقلاب برای هم سنی هایم باشم.
در ادامه این نشست محمد مصدق مدیر برنامه های فخاری نیز در خصوص ثبت این رکورد گفت: این یک کار بزرگی می باشد و یک رکورد استقامتی است، سعید این طول مسیر را در هشت روز طی می کند و قرار است حرکت مان را روز جمه سوم خرداد ماه آغاز کنیم.
وی ادامه داد: سعید طبق برنامه در نظر گرفته شده به ترتیب از شهر های خمین، محلات، دلیجان، امام زاده عبدالله، جمکران، قم و تهران عبور خواهد کرد.دو ماه است که روی این طرح کار کردیم، حمایت معنوی زیادی از ما شد اما حمایت مادی نه با این حال همه مجوز های لازم را گرفتیم.
مصدق تاکید زیادی بر حمایت و پوشش رسانه ها از این نوع حرکت ها کرد و لازم دانست که در کنار این دسته افرادی که به فکر افتخار آفرینی برای کشورمان می باشند حمایت خود را دریغ نکنند.
۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید