هوگوپوشان نوجوان آماده رقابت های آسیایی می شوند

هوگوپوشان نوجوان آماده رقابت های آسیایی می شوند
نوجوانان هوگو پوش جهت سنجش آمادگی خود برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح امروز تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تکواندو کاران نوجوان کشورمان که اردوی آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از پنجم فروردین ماه آغاز کردند، در حال حاضر در مراحل پایانی آماده سازی خود می باشند.
وحید عبدالهی مربی تیم نوجوانان در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اظهار داشت: اردوهایمان را از اوایل سال آغاز کردیم و تا به الان هم ادامه داشته است ما نهایتا ما بین هر اردو دو سه روز بیشتر به بچه ها استراحت ندادیم و تمام هدف کادر فنی این هست که بتوانیم بچه ها را به مرز بالای آمادگی قبل از اعزام به مسابقات برسانیم.
وی به نحوه انتخاب هوگوپوشان حاضر در تیم ملی اشاره کرد و گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته، نفرات برتر لیگ برتر و لیگ دسته دوم و نونهالانی که از لحاظ رنکینگ رتبه خوبی را داشتند با در نظر گرفتن شرایط سنی شان انتخاب وبه اردوی تیم ملی دعوت شدند، که نهایتا پس از چند ریزش در آخر 14 نفر توانستند پیراهن تیم ملی را برتن کنند.
عبدالهی پیش بینی خود را از رقابت های قهرمانی آسیا این طور بیان کرد: ما از بین ده وزن مان به غیر از یکی دو وزن اکثریت بچه ها شانس مدال را دارند، و امیدواریم با توکل به خدا و همت خود بچه ها این امر میسر شود.
لازم به ذکر است هوگوپوشان نوجوان کشورمان به منظور آگاهی از آخرین وضعیت بدنی خود در این اردو با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست های آمادگی جسمانی خود را زیر نظر کارشناسان این مرکز انجام دادند.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید