ترکاشوند: می خواهیم جزء چهار تیم اول المپیک باشیم

ترکاشوند:  می خواهیم جزء چهار تیم اول المپیک باشیم
تیم ملی والیبال ناشنوایان کشورمان همزمان با شروع اردوی آماده سازی خود، در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی والیبال ناشنوایان کشورمان با برگزاری اردویی ده روزه، خود را برای رقابت های المپیک ناشنوایان (دفلمپیک) آماده می کند.به همین منظور صبح امروز با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست های آمادگی جسمانی دادند.
محمد ترکاشوند سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان در خصوص روند آماده سازی این تیم تا قبل از رقابتهای المپیک گفت: شش مرحله اردو را تا رقابت های المپیک برای والیبالیست ها در نظر گرفته ایم. این اردوها یازده روزه می باشد و بین هر اردو سه روز استراحت را برای والیبالیست ها در نظر گرفته ایم و در حال حاضر اولین مرحله این اردو ها را از اول این هفته در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده ایم.
وی در خصوص برنامه های مدون تیم نیز اظهار داشت: در این اردو بیشتر کار با توپ را در دستور کارمان داریم زیرا باید شناخت کامل از بچه ها پیدا کنیم ونقاط ضعف و قوت شان را شناسایی کنیم تا بتوانیم با ارزیابی دقیق و درست، برنامه هایمان را بر اساس آن طراحی کنیم. البته با توجه به نبود اردوهای منظم  بچه های حاضر در اردو از لحاظ بدنی ضعف دارند و باید با کار کردن روی بدن هاشان و انجام تمرینات بدنسازی مناسب والیبالیست ها را به آن شرایط مطلوب آرمانی برسانیم تا بتوانیم در اردو های بعدی وارد کارهای تکنیکی و تاکتیکی گروهی شویم.   
ترکاشوند از برگزاری بازی های تدارکاتی در داخل کشورمان با تیم های باشگاهی وملی اشاره کرد و افزود: تیم های خوبی در داخل کشورمان وجود دارد و ما با توجه به مشکلات مالی توان برگزاری اردو در خارج از کشور را نداریم.
وی در پایان ضمن بیان این مطلب که درالمپیک تیم کشورمان با تیم های سر سخت آلمان، ژاپن، برزیل، آرژانتین و آفریقای جنوبی در یک گروه قرار دارد گفت: که تمامی هدف مان قرار گرفتن بین چهار تیم اول المپیک است.
شایان ذکر است تیم والیبال ناشنوایان صبح و بعد از ظهر در آکادمی ملی المپیک تمرین می کنند.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید