سرمربی والیبال نوجوانان: برای اولی جهان به مکزیک می رویم

سرمربی والیبال نوجوانان:  برای اولی جهان به مکزیک می رویم
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای رقابتهای جهانی مکزیک آماده می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان که اردوی آماده سازی خود را جهت حضور قدرتمند در رقابت های جهانی مکزیک از بیستم اردیبهشت ماه آغاز کرده است صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک تست سنجش دادند.
ایرج مظفری سرمربی نوجوانان کشورمان در خصوص روند آماده سازی این تیم گفت: پنج مرحله اردو را از اسفند سال گذشته تا به الان سپری کرده ایم و از اول این هفته هم مرحله ششم از اردوی ده روزمان را آغاز کرده ایم. بچه ها در حال حاضر تحت فشار بدنی می باشند، زیرا با این تیم دومربی بدنساز کار کرده و همچنین یک مربی ژیمناستیک جهت کار کردن روی نقاط انعطافی، عکس العمل ها و همچنین چابکی به تیم اضافه کردیم.
 وی ادامه داد: جدا از این مسئله یکی از نکات حائز اهمیت بحث آموزش و موضوعات روانشناسی است که در این مدت تمام هدف ما آموزش صحیح تکنیک و تاکتیک و تعریف وظایف شان در طول کل زمان بازی به والیبالیست های نوجوان بوده است.
مظفری در خصوص  پیش بینی خود از رقابتهای جهانی مکزیک گفت: تیم ایران دوره قبل عنوانی بهتر از دهمی را بدست نیاورده و تیم های اول و دوم آن رقابت ها یعنی صربستان و اسپانیا در این دوره نتوانستند جواز حضور در این مسابقات را پیدا کنند با این وجود ما تمام زحمت و تلاشمان را کشیده ایم و قطعا برای یک هدف به این رقابت های پای می گذاریم آن هم عنوان قهرمانی جهان است.
لازم به ذکر است والیبالیست های نوجوان پس از پایان این اردو استراحت پنج روزه ای می کنند و خود را برای اردویی یک هفته ای در کشور ترکیه آماده می کنند.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید