دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک " در ورزش کشور علم و عمل باید باهم توام شود

دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک  "  در ورزش کشور علم و عمل باید باهم توام شود
مدیران و مسئولین بخشها و مراکز آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این دیدار که با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مدیران و مسئولین بخش های مختلف آکادمی برگزار شد، دکتر حمیدی از فعالیت های و اقدامات در دست اجرای این مجموعه گزارشی را ارائه کرد .

رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ضمن تاکید بر کیفی سازی فعالیت ها و پرهیز از کمیت گرایی و تلفیق علم و عمل در فعالیت های آکادمی، گزارشی از تشکیل بوردهای تخصصی علمی، انجام مطالعات و پی ریزی نظام ملی مربیگری ورزش کشور، بخش مشاوره، برگزاری دوره های دانشپذیر، انجام موافقنامه با دانشگاه های تهران و تربیت مدرس و علمی کاربردی و تاکید بر فعالیت های بین المللی ارائه نمود.
وی در ادامه همچنین گزارشی از طرح آموزش المپیک در مدارس ارائه کرد و افزود: در راستای این طرح و به منظور گسترده کردن آن با آموزش و پرورش توافقاتی انجام شده است تا بتوان این طرح را بطور هماهنگ در مدارس کشور برگزار کرد. تدوین آرمان های المپیک در کتب درسی و مجلات رشد از دیگر فعالیت هایی می باشد که در این طرح دنبال می شود.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده گفت: تربیت نیروی انسانی کیفی از جمله موارد مورد تاکید کمیته ملی المپیک می باشد که می بایست با صرف هزینه و زمان نسبت به آن اقدام نمود چراکه ورزش کشور نیازمند حضور نیروهای با تجربه و کیفی در این عرصه می باشد.
وی همچنین افزود : آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک باید در حوزه های تخصصی خدمات لازم را به ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک ارائه نماید و در امور مربوط به آموزش فدراسیون های ورزشی باید با نیازسنجی و ارتباط مداوم با فدراسیون ها به مرحله اجرا در آید.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن تاکید بر هم راستایی مطالب علمی با عمل گفت: می بایست برنامه های مرتبط با تلفیق علم و عمل در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک هرچه بیشتر تعمیق یافته و در ارائه خدمات علمی در سطح بین المللی بویژه آسیایی و منطقه هرچه بیشتر فعال شود.
بهرام افشارزاده همچنین بر فرآیند نظارت بر کاروان های اعزامی بر بازی های المپیک و آسیایی و استفاده از نیروهای کیفی تاکید نمود.

۱۳ آبان ۱۳۸۷ ۱۱:۵۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید