جوجیتسوکاران آماده رقابت های ایتالیا می شوند

جوجیتسوکاران آماده رقابت های ایتالیا می شوند
تیم ملی جوجیتسو ایران اولین مرحله اردوی آماده سازی خود را جهت شرکت در رقابت های ایتالیا در آکادمی دنبال می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی جوجیتسو کشورمان اولین مرحله اردوی آماده سازی خود را بیست و هفتم فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک برپا کرده است که پنج شنبه این هفته هم به پایان می رسد و قرار است 25 همین ماه جهت شرکت در تورنمنتی در کشور ایتالیا شرکت نمایند.
از همین رو پرویز مرادی سرپرست تیم های ملی فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: این مرحله از اردویمان در حال اتمام می باشد ما در این مدت تمریناتمان را بصورت صبح و بعد از ظهر دنبال می کنیم که صبح ها تمرینات بدنسازی همراه با وزنه و بعد از ظهر هم مرور فن را در دستور کارمان داریم.
وی به آمادگی بالای ملی پوشان در تمرینات و شانس مدال در این مسابقات اشاره کرد و گفت : خدا رو شکر در این مدت تمرینات منظمی را داشتیم و امیدواریم با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفتیم بتوانیم با سه طلا و دو نقره از این مسابقات برگردیم.
تیم ملی کشورمان قرار است با ترکیب، ایمان حاجی هاشمی و صابر فقیه در وزن78- ، مسعود جلیلوند 86- ، محسن حمیدی 94- و مجتبی اکبری 94+  به همراه سرمربیان این تیم سید امیر خوش بین و سید حسام حسینی پای به این رقابت ها بگذارند.
لازم به ذکر است جوجیتسو کاران کشورمان علاوه بر شرکت در این تورنمنت، جهت کسب سهمیه برای حضور دررقابت های کامبت گیمز روسیه با حریفان خود مبارزه می کنند.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید