تست نهایی بانوان هوگوپوش قبل ازتورنمنت اسپانیا

تست نهایی بانوان هوگوپوش قبل ازتورنمنت اسپانیا
تیم ملی تکواندو بانوان جوانان ایران آخرین تست آمادگی جسمانی خود را قبل از تورنمنت اسپانیا در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به اتمام رساندند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی تکواندو بانوان جوانان ایران صبح امروز به منظور آمادگی کامل در رقابت با حریفان خود در تورنمنت اسپانیا با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر کادر فنی و کارشناسان این مرکز تست های لازم را دادند، تا از آخرین وضعیت بدنی خود با خبر شوند.
آذرمهر سرمربی این تیم گفت: از دیروز اردوی چهارم و پایانی خود را قبل از رقابت های اسپانیا در تهران آغاز کرده ایم و تا دوازدهم اردیبهشت ماه هم ادامه دارد.
وی هدف از این تورنمنت را این طور بیان کرد: ما قبل از مسابقات جهانی مکزیک نیاز به برگزاری بازیهای تدارکاتی برای بالا بردن شناخت بچه از حریفانشان داشتیم،  ضمن این نکته که دوری یک سری از بچه ها از تمرینات و نبود اردوهای منظم باعث شد که ما در اردوهای اول شرایط خوبی را از ملی پوشان شاهد نباشیم ولی با گذشت زمان رفته رفته این خلع را پر کردیم وخدارو شکر الان وضعیت خوبی را دارند.
وی پیش بینی خود را از این مسابقات هم اینطور گفت: هیچ پیش بینی از این تورنمنت نمی شود کرد همه حریفان خوب هستن و ما هم با آمادگی کامل پای به رقابت ها می گذاریم و امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنیم که با روحیه بالا آماده مسابقات جهانی شویم.
شایان ذکر است مسابقات جهانی تیرماه امسال در کشور مکزیک برگزار می شود .
۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید